П`ятниця, 17.05.2024, 14:52
Радіо
www.radiobells.com #radiobells_script_hash
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [2]
Для вчителів [3]
Для батьків [2]
Методичний портал
Корисна інформація

Найкращі інтернет-ресурси для вчителів початкових класів

Навчально-методичний кабінет

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Міні-чат
Корисні посилання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Для вчителів

Рекомендації вчителям по роботі з гіперактивними школярами

Анастасія Мельниченко, голова ГО «Студена», засновниця онлайнпорталу «Школа без цькувань» рекомендує вчителям дотримуватись 8 порад, як працювати з учнями із синдромом порушення активності та уваги.

Порада 1. Посадіть дитину на першу парту, аби вона була у постійній зоні вашого тактильного контролю.

Порада 2. Дозволяйте дитині рухатися, ходити, сидіти хоч на підлозі, хоч під партою. Їй це необхідно. І якщо це не впливає на успіхи з навчання – то чому б ні?

У багатьох виникають застереження, що це призведе до хаотичної поведінки у всіх учнів. Для цього бажано, щоб батьки поговорили індивідуально з кожною дитиною, що деяким дітям потрібно ходити і рухатися, щоб почуватися добре. Так само, як комусь для корекції потрібні окуляри чи слуховий апарат.

Порада 3. Не акцентуйте увагу інших дітей на особливостях поведінки дитини зі СДУГ. Бо саме з цього постають «псіхи», «дибіли» та «ідіоти». Є люди, яким потрібна деяка підтримка, щоб бути активними членами спільноти. І саме про це бажано говорити батькам.

Порада 4. Не можна принижувати дитину словесно, розповідати їй, що дитина погана, невихована. Діти зі СПАУ переважно мають занижену самооцінку, бо постійно чують, які вона «погані».

Порада 5. У жодному разі не слід стримувати дитину фізично: хапати, скручувати, затримувати. Якщо почалася бійка – дайте можливість дитині самоізолюватися або створіть умови для тимчасової ізоляції. Дуже велика помилка – хапати і затримувати дитину, коли вона біжить, щоб ізолюватися. Саме в цей момент дитина може зірватися.

Порада 6. Дитині потрібні чіткі, короткі, послідовні інструкції. Одна за раз, ну, максимум дві. Наступні даються, лиш після виконання попередніх. Наприклад: «Принеси зошит. Відкрий його».

Команди, які перебивають і заперечують одна одну, або які є нагромадженням інструкцій (більше двох), дитина не здатна утримати у фокусі уваги, особливо в розпалі подій.

Порада 7. Візуалізуйте порядок проведення уроку дітям класу. Дотримуйтесь його без раптових змін діяльності.

Про зміну діяльності бажано казати поетапно: через 7 хв ми закінчуємо контрольну, через 5 хв, через 3 хв… У такий спосіб дитина встигає налаштуватися на зміну діяльності. Учня не можна «смикати» різними задачами туди-сюди — їй від того «зносить дах».

Порада 8. Дуже важливо акцентувати увагу на тому, що дитина зробила хорошого. Щиро і не перебільшено. Суть в тому, що діти зі СПАУ або іншими поведінковими розладами, постійно чують тільки зауваження і критику у свій бік, і можуть стати в опозицію і робити все на зло. Акцентування на хорошій поведінці чи вчинках стимулюватимуть дитину повторювати гарні зразки поведінки.

Дитина починає буквально «вислужуватися», а позитивні зразки поведінки закріплюються. Дитину із СПАУ треба хвалити за такі прості прояви, які не прийнято відзначати. Приміром, «Молодець, ти був уважний весь урок». Для інших однолітків вже може бути віковою нормою утримувати увагу достатній час і це не потребує жодного додаткового зусилля з їхнього боку, а для дитини із СПАУ це буде досягненням, яке потрібно відзначити.

Категорія: Для вчителів | Додав: sveta-ponomarenko (31.12.2019)
Переглядів: 199 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Школа України
Пошук
Новини освіти
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Код моєї кнопки
Корисні сайти
НАЗВАНИЕ
Перша сходинка школяра
Школьный дворик Рудаковой Лидии
КРИНИЧКА

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites