Компетентнісний підхід означає: а) переорієнтацію з процесу на результат освіти в діяльнісному вимірі; б) зміцнення акценту з накопичування нормативно визначених знань, умінь і навичок на формування й розвиток в учнів здатності практично діяти, застосовувати досвід успішних дій у конкретних ситуаціях. Результати навчальної діяльності розглядають як особисті досягнення учнів. Важливим стає не наявність внутрішньої організації знань, а здатність застосовувати компетентності в навчанні та житті.
Теоретичні засади компетентнісного підходу
5 ключових компетенцій
Кроки до змін
Презентація "Формування ключових компетентностей молодших школярів"
Презентація ЯК ФОРМУВАТИ У УЧНІВ КЛЮЧОВІ ТА ІКТ- КОМПЕТЕНТНОСТІ? Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г .
Автор: Валентина Борисенко, опубліковано 19th August тому
|